نمـای کامپوزیت
(مناسب برای پس زمینه ی تابلوهای تبلیغاتی)

←  ورق آلومینیوم کامپوزیت چیست ؟
ورق های کامپوزیت از سه لایه تشکیل شده اند که دو لایه بیرونی آنها از پوسته آلومینیومی به ضخامت ۰.۳ و ۰.۵ میلی متر می باشد و لایه وسطی از مواد پلی اتیلن تشکیل شده که به صورت مات و نانو، طرح چوب، استیل، آینه، طرح گرانیت، هفت رنگ برای نماهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند.

←  مزایا و ویژگی های ورق های آلومینیوم کامپوزیت ؟
سبکی وزن، شکل پذیری آسان، ماندگاری بسیار بالا، تنوع رنگ و طرح فراوان، نصب سریع، مقاومت و دوام در برابر شرایط جوی، نگهداری و نظافت آسان، پایداری در برابر حریق، قابلیت بازیافت، تعویض پانل معیوب و …

نمای هر ساختمان در شکل دهی به مجموعه شهری که در آن حضور دارد موثر است.

ورق های کامپوزیت از دو لایه ورق آلومینیومی در پوسته های خارجی و یک لایه از متریال پلی اتیلن و یا نسوز کانی در میانه تشکیل شده اند.

برند های ورق های قابل ارائه توسط گروه تابلوسازی پایدار ، همگی دارای گارانتی ۵ تا ۱۲ ساله شرکتی می باشند.

نصب سریع، گستره رنگ، عایق  صوتی بودن، استحکام و مقاومت در برابر عوامل آب و هوایی نظیر سرما و گرما، سبکی ساختمان و بازسازی نمای قدیمی. تابلوسازی پایدار

چـوب ترموود
( مناسب برای پس زمینه ی تابلوهای تبلیغاتی )

از سالهای بسیار دور بشر به این مطلب پی برده بود که سوزاندن و نیم سوز کردن چوب مقاومت آن را در مقابل بسیاری از عوامل جوی در محیطهای بیرونی افزایش چشمگیر می دهد و در این راستا تحقیقات بسیار گسترده در کشور های مختلف در این زمینه آغاز شد. – تابلوسازی – کشور فنلاندبا بکارگیری روش‌های مهندسی و فراوری مناسب پس از سالها تحقیقات و آزمایش عمر و دوام چوب‌ها را افزایش داد و با تیمار حرارتی چوب، به روش ترمو وود (THERMO WOOD) دست یافت که به شرح زیر می باشد: فاز اول: ابتدا چوب ها را برش داده و به اشکال مختلف در می آورند و سپس در داخل دستگاه ترمووود آنها را تا ۱۰۰ و سپس ۱۳۰ درجه سانتی گراد تحت شرایط خاص گرما می دهند که این مطلب باعث خشک شدن چوب و کاهش رطوبت چوب می شود.

پروفیل های تمام چوب اشباع شده کمپانی PINUS آلمان. نمای کامپوزیت – فرآوری شده از چوبهای سوزنی برگ جهت استفاده در محوطه و دیواره استخر ، نماهای خارجی و (Decking).

ترموود و فرآوری چوب در مراکز خرید و تجاری مانند سقف، کف، دیواره و… احساسی برای مراجعان فراهم می کند که هیچ مصالح دیگری قادر به تولید آن نیست.

بدلیل اینکه چوب ماده ای بیولوژیکی است، همواره در معرض خطر پوسیدگی و گزند حشرات بویژه شته و موریانه می باشد. ما به شما راه کار نگه داری آن را بیان می کنیم. تابلوسازی پایدار

علیرغم ظاهر نوآورانه و پیچیده اش؛ ساختاری بسیار ساده دارد. تابلوسازی – چهار چوبی که ساختار اصلی سازه را شکل داده و پوشش ساده و زیبائی برای جداسازی فضاهای داخلی و خارجی.

ترموود با ترمو کردن چوب نرم در کوره های ویژه در دمای بالا تولید می شود.

نصب بصورت زیرسری اشباع و پیچ استنلس استیل با پایه تنظیم کننده پلی پروپیلن .

محصولات ترموود از جنس چوب طبیعی هستند که با استفاده از یک فرآیند جدید ترمو شده اند.

مدتهاست که معلوم شده، چوب سوخته، پایداری بیشتری در برابر پوسیدگی و قارچ زدگی دارد.